Najčastejšie otázky

Pripravili sme pre Vás prehľad otázok a odpovedí, na ktoré sa najčastejšie pýtate.

1. Na e-shope som nenašiel produkt, ktorý zháňam. Je možné u Vás zohnať?

  • Napíšte nám na info@horosport.sk o aký produkt ide, a my ho pre Vás pokúsíme zohnať
  • Môže sa stať, že produkt je na e-shope momentálne vypredaný, kontaktujte nás a my Vás budeme informovať o jeho dostupnosti

2. Od akej čiastky neplatím poštovné?

  • Poštovné je u nás zadarmo pri objednávke nad 50 €, poplatok za platby neúčtujeme vôbec

3. Našiel som nižšiu cenu na produkt u iného predajcu, ako môžem lacnejšie u Vás nakúpiť?

  • Napíšte nám na info@horosport.sk  a cenu Vám minimálne dorovnáme!
  • Stačí ak nam pošlete odkaz na konkrétny produkt v inom obchode alebo ho vložíte do objednávky v poznámke
  • Máme však podmienky:
    • ponúkaný produkt je originálny, prehnane nízka cena nemusí znamenať, že je to originál
    • produkt musí mať konkurečný obchod na sklade
    • predajca musí byť zo Slovenska alebo Česka
    • cena musí byť zrovnateľná vrátane poplatkov, ako pošta, balné a pod

4. Neprišiel mi potvrdzujúci mail v akom stave je moja objednávka?

  • Ak ste urobili u nás objednávku a email nepristál vo Vašej pošte, može sa nachádzať v spame
  • Ak ho však ani tam nenájdete, napíšte nám na info@horosport.sk a my Vás budeme informovať, prípadne ho prepošleme

5. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?

6. Ako postupovať, ak mi prišla poškodená zásielka?

  • Ak Vám poškodenú zásielku priviezla kuriérska spoločnosť GLS, ihneď nám napíšte a my záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti
  • Ak Vám poškodenú zásielku priviezla Slovenská Pošta, reklamáciu musíte bohužiaľ vyriešiť s nimi

7. Musím sa pri nákupe registrovať a čo moje osobné údaje?

  • Registrovať sa u nás nemusíte, umožňujeme aj objednanie bez registrácie
  • Ale ak sa registrujete, môžete čerpať výhody nášho e-shopu, napr. zľavové kupóny
  • Osobné údaje sú spracované len pre naše interné potreby a nebudú poskytnuté tretej strane

8. Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

  • Stačí si pozrieť reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v ľavej lište
  • Ubezpečujeme Vás, že za posledné 3 roky predaja registrujeme iba jednu reklamáciu, a to aj iba na púzdro

9. Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?

  • Obvykle nie, pretože na internete sa musíme vysporiadať s oveľa väčšou konkurenciou, než pri predajniach v meste alebo v okolí, avšak medzi cenami je len minimálny rozdiel
     

10. Ak vrátim tovar, do kolkých dní mi budu vrátené peniaze?

  • Peniaze Vám budú vrátené do 7 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy, zväčša na konci týždňa formou bankového prevodu
     

11. Môžem objednávať aj z cudziny a bude mi tam tovar aj dodaný?

  • Objednávka mimo Slovenskej republiky je možná a radi vám ju vyskladníme, máte na výber kuriérskou službou GLS (poplatky sa odvíjajú na základe vzdialenosti od Slovenskej Republiky)

12. Je možné už odoslanú objednávku stornovať?

  • Stornovať objednaný tovar alebo službu máte právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bezplatne
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.