Najčastejšie otázky
Pripravili sme pre Vás prehľad otázok a odpovedí, na ktoré sa najčastejšie pýtate.
1. Na e-shope som nenašiel produkt, ktorý zháňam. Je možné u Vás zohnať?
- Napíšte nám na info@horosport.sk o aký produkt ide, a my ho pre Vás pokúsíme zohnať
- Môže sa stať, že produkt je na e-shope momentálne vypredaný, kontaktujte nás a my Vás budeme informovať o jeho dostupnosti
2. Od akej čiastky neplatím poštovné?
- Poštovné je u nás zadarmo pri objednávke nad 50 €, poplatok za platby neúčtujeme vôbec
3. Našiel som nižšiu cenu na produkt u iného predajcu, ako môžem lacnejšie u Vás nakúpiť?
- Napíšte nám na info@horosport.sk a cenu Vám minimálne dorovnáme!
- Stačí ak nam pošlete odkaz na konkrétny produkt v inom obchode alebo ho vložíte do objednávky v poznámke
- Máme však podmienky:
- ponúkaný produkt je originálny, prehnane nízka cena nemusí znamenať, že je to originál
- produkt musí mať konkurečný obchod na sklade
- predajca musí byť zo Slovenska alebo Česka
- cena musí byť zrovnateľná vrátane poplatkov, ako pošta, balné a pod
4. Neprišiel mi potvrdzujúci mail v akom stave je moja objednávka?
- Ak ste urobili u nás objednávku a email nepristál vo Vašej pošte, može sa nachádzať v spame
- Ak ho však ani tam nenájdete, napíšte nám na info@horosport.sk a my Vás budeme informovať, prípadne ho prepošleme
5. Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?
- Áno, je to možné v našom kamennom obchode
6. Ako postupovať, ak mi prišla poškodená zásielka?
- Ak Vám poškodenú zásielku priviezla kuriérska spoločnosť GLS, ihneď nám napíšte a my záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti
- Ak Vám poškodenú zásielku priviezla Slovenská Pošta, reklamáciu musíte bohužiaľ vyriešiť s nimi
7. Musím sa pri nákupe registrovať a čo moje osobné údaje?
- Registrovať sa u nás nemusíte, umožňujeme aj objednanie bez registrácie
- Ale ak sa registrujete, môžete čerpať výhody nášho e-shopu, napr. zľavové kupóny
- Osobné údaje sú spracované len pre naše interné potreby a nebudú poskytnuté tretej strane
8. Ako mám postupovať v prípade reklamácie?
- Stačí si pozrieť reklamačný poriadok, ktorý sa nachádza v ľavej lište
- Ubezpečujeme Vás, že za posledné 3 roky predaja registrujeme iba jednu reklamáciu, a to aj iba na púzdro
9. Sú ceny na e-shope zhodné s cenami v kamenných predajniach?
- Obvykle nie, pretože na internete sa musíme vysporiadať s oveľa väčšou konkurenciou, než pri predajniach v meste alebo v okolí, avšak medzi cenami je len minimálny rozdiel
10. Ak vrátim tovar, do kolkých dní mi budu vrátené peniaze?
- Peniaze Vám budú vrátené do 7 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy, zväčša na konci týždňa formou bankového prevodu
11. Môžem objednávať aj z cudziny a bude mi tam tovar aj dodaný?
- Objednávka mimo Slovenskej republiky je možná a radi vám ju vyskladníme, máte na výber kuriérskou službou GLS (poplatky sa odvíjajú na základe vzdialenosti od Slovenskej Republiky)
12. Je možné už odoslanú objednávku stornovať?
- Stornovať objednaný tovar alebo službu máte právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bezplatne